1
Nu ați vizualizat nimic

Puteți începe selecția din catalogul de produse sau puteți utiliza căutarea dacă căutați ceva anume.

Lista de favorite este goală

Adăugați produse la favorite făcând clic pe inimă din catalog și cardul produselor.

Istoricul comenzilor este gol

Încă nu ați făcut achiziții

Program de lucru

Program de lucru

Zilnic de la 9:00-19:00
ru
Meniu
Limba
ru
Istoricul comenzilor este gol

Încă nu ați făcut achiziții

Istoricul comenzilor este gol

Încă nu ați făcut achiziții

Lista de favorite este goală

Adăugați produse la favorite făcând clic pe inimă din catalog și cardul produselor.

Nu ați vizualizat nimic

Puteți începe selecția din catalogul de produse sau puteți utiliza căutarea dacă căutați ceva anume.

Acord privind prelucrarea datelor cu caracter personal

Acord privind prelucrarea datelor cu caracter personal

Prezentul document stabilește politica SRL „BREEZY-M” (denumită în continuare – Operator) privind prelucrarea datelor cu caracter personal ale persoanelor fizice care sunt clienți (potențiali clienți) sau reprezentanți ai persoanelor juridice – clienți (potențiali clienți) (denumiți în continuare – Client), inclusiv atunci când Clienții utilizează magazinul online breezy.md (denumit în continuare – Site) sau alte resurse informaționale ale Operatorului sau ale partenerilor Operatorului.

Operatorul. Persoana care efectuează prelucrarea datelor cu caracter personal în conformitate cu prezenta Politică este:

SRL „BREEZY-M”

[email protected]

Date cu caracter personal și scopul prelucrării lor. Operatorul prelucrează următoarele date cu caracter personal ale Clienților în următoarele scopuri:


Scopul utilizării datelor cu caracter personal
Volumul de date cu caracter personalTemeiul prelucrării datelor cu caracter personal Termenul de prelucrare (păstrare) a datelor cu caracter personal
Pentru încheierea, executarea și rezilierea contractului dintre Operator și Client

Operatorul utilizează datele cu caracter personal ale Clientului, inclusiv pentru a preciza condițiile comenzii, a trimite notificări privind stadiul comenzii, a organiza livrarea și transmiterea mărfurilor, a efectua plăți, a oferi servicii de garanție, a obține feedback, a verifica calitatea serviciilor, a soluționa reclamații etc.
- prenume;

- nume;

- număr de telefon;

- adresa (dacă se efectuează livrarea);

- poșta electronică;

- înregistrarea convorbirilor telefonice (când plasați o comandă și interacționați prin call center)
ContractPână la executarea integrală a obligațiilor contractuale, până la prescripția acțiunilor născute din contract și până la expirarea termenelor legale de arhivare a documentelor întocmite în cadrul executării contractului.
2) Pentru a îmbunătăți experiența utilizatorului pe Site

Operatorul utilizează datele cu caracter personal ale Clientului, inclusiv pentru funcționalitatea contului personal al Clientului pe Site, pentru a permite plasarea comenzilor prin intermediul Site-ului și alte funcționalități similare.

3) Pentru a trimite materiale promoționale și informative, a organiza campanii promoționale și alte evenimente

Operatorul utilizează datele cu caracter personal ale Clientului, inclusiv pentru a trimite informații generale și personalizate despre produse noi, promoții, oferte speciale, campanii publicitare și alte evenimente, produse uitate în coș, noutăți despre Operator, pentru a organiza și a desfășura campanii promoționale și alte evenimente și pentru a asigura participarea Clienților la acestea etc.

4) Pentru studii de marketing, statistice și alte studii, pentru îmbunătățirea serviciilor Operatorului și a funcționării Site-ului

Operatorul utilizează datele cu caracter personal ale Clientului, inclusiv pentru a analiza audiența și comportamentul Clienților, pentru a ține evidența statistică a Clienților, a solicitărilor, a utilizării Site-ului, pentru a îmbunătăți funcționarea Site-ului, a serviciilor Operatorului, a interacțiunii cu Clienții etc.

5) Pentru a procesa solicitările Clientului trimise prin intermediul Site-ului

Operatorul utilizează datele cu caracter personal ale Clientului, inclusiv pentru a examina solicitările, pentru a solicita informații suplimentare, pentru a trimite rezultatele etc.
- prenume;

- nume;

- număr de telefon;

- poșta electronică;

- istoricul cumpărăturilor, produse vizualizate, adăugate în coș, favorite;

- informații despre participarea la publicitate și la alte evenimente (numărul cardului de bonus sau alt identificator, bonusurile acumulate și utilizate și alt istoric de participare);

- istoricul interacțiunii cu Clientul, incl. corespondență prin e-mail, înregistrarea conversațiilor;

- sursa de la care Clientul a accesat Site-ul;

-informațiile specificate în profilul Clientului pe rețelele sociale, cu ajutorul cărora Clientul se înregistrează pe Site sau se loghează pe Site;

- informații despre toate acțiunile Clientului pe Site, inclusiv. pagini deschise, timpul de vizualizare a paginii, clicuri;

- fișiere cookie;

- date tehnice despre dispozitivul Clientului (adresa IP, sistem de operare, browser, dată și ora sesiunii etc.)

- ate informații furnizate de Client prin intermediul Site-ului și în interacțiunea cu Operatorul (în contul personal, prin formularul de contact, în call center).
AcordPână la retragere Acordului

Clientul trebuie să furnizeze Operatorului date personale complete și exacte pentru a fi prelucrate în scopurile indicate în Politică. Clientul trebuie să asigure confidențialitatea mijloacelor de acces (login, parolă etc.) la contul personal al Clientului, la adresa de e-mail indicată de Client.

3. Temeiul prelucrării datelor cu caracter personal

3.1. Temeiul prelucrării. Prelucrarea datelor cu caracter personal se efectuează pe baza acordului Clientului privind prelucrarea datelor cu caracter personal (denumit în continuare – Acord), cu excepția cazurilor în care, în conformitate cu Legea privind protecția datelor cu caracter personal și cu alte acte normative, este permisă prelucrarea datelor cu caracter personal fără obținerea acordului (de exemplu, pct. 1 lit. (b) din Politica).

3.2. Forma Acordului. Acordul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal în scopurile indicate în Politică poate fi acordat de către Client sau de reprezentantul său legal în formă scrisă sau electronică, inclusiv prin bifarea de către Client a casetei corespunzătoare pe Site sau în aplicația mobilă a Operatorului sau a partenerilor Operatorului (bifă privind acordul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal) sau prin alte modalități care permit stabilirea faptului obținerii Acordului Clientului. Înainte de obținerea Acordului, Operatorul asigură posibilitatea Clientului de a se familiariza cu prezenta Politică.

3.3. Refuzul de a acorda Acordul, retragerea Acordului. Dacă Clientul nu acordă Acordul (retrage Acordul), Clientul nu va putea beneficia de funcționalități suplimentare ale Site-ului (înregistrarea și utilizarea contului personal etc.), de a trimite solicitări către Operator prin intermediul Site-ului, de a primi materiale promoționale și informative de la Operator, de a participa la campanii promoționale și alte evenimente organizate de Operator, de a utiliza alte servicii ale Operatorului pentru furnizarea cărora este necesară prelucrarea datelor cu caracter personal.

4. Perioada de prelucrare a datelor cu caracter personal. Operatorul efectuează prelucrarea (inclusiv stocarea) datelor cu caracter personal până la atingerea scopurilor declarate ale prelucrării acestora, cu excepția cazurilor în care legislația prevede o perioadă mai lungă de stocare a datelor cu caracter personal respective. Perioadele de prelucrare (inclusiv stocare) a datelor cu caracter personal sunt indicate la pct. 2 din Politică. După atingerea scopurilor prelucrării sau în cazul retragerii Acordului de către Client (de exemplu, în cazurile indicate la pct. 2 lit. (b)-(d) din Politica), Operatorul încetează prelucrarea datelor cu caracter personal ale Clientului și le șterge (blochează) în conformitate cu prevederile legale, în absența altor temeiuri pentru prelucrarea datelor cu caracter personal respective.

5. Prelucrarea datelor cu caracter personal

5.1. Operațiuni de prelucrare a datelor cu caracter personal. Operatorul efectuează următoarele operațiuni cu datele cu caracter personal: colectare, organizare, stocare, modificare, utilizare, anonimizare, blocare, furnizare, ștergere a datelor cu caracter personal.

5.2. Modalități de prelucrare a datelor cu caracter personal. Operatorul efectuează prelucrarea datelor cu caracter personal utilizând mijloace automatizate, fără a utiliza astfel de mijloace sau combinând ambele metode.

5.3. Transmiterea datelor cu caracter personal. Operatorul are dreptul să furnizeze (să transmită) date cu caracter personal către terți în următoarele cazuri:

5.3.1. persoanelor care efectuează prelucrarea datelor cu caracter personal în numele operatorului sau în interesul său (persoane împuternicite) exclusiv în scopurile indicate în Politică, inclusiv:contractorilor Operatorului care efectuează acțiuni individuale legate de executarea contractului încheiat cu Clientul: serviciu de curierat, operator de call center, operator de plăți, avocat etc.;

- contractorilor Operatorului care efectuează acțiuni individuale legate de executarea contractului încheiat cu Clientul: serviciu de curierat, operator de call center, operator de plăți, avocat etc.;

- partenerilor Operatorului care efectuează trimiterea de materiale promoționale și informative, organizarea de campanii promoționale și alte evenimente etc.;

5.3.2. organelor de stat, organizațiilor și altor persoane în baza și în modul stabilit de lege.

5.4. Transferul transfrontalier al datelor cu caracter personal. Operatorul are dreptul să stocheze date cu caracter personal în afara Republicii Moldova, precum și să furnizeze (să transmită) date cu caracter personal către nerezidenți ai Republicii Moldova pentru îndeplinirea de către aceștia a funcțiilor indicate la pct. 5.3.1 din Politică:

- fără acordul Clientului – dacă pe teritoriul statului străin respectiv este asigurat un nivel adecvat de protecție a drepturilor persoanelor vizate, în special în țările membre ale Uniunii Europene, în Federația Rusă;

- cu acordul Clientului – dacă pe teritoriul statului străin respectiv nu este asigurat un nivel adecvat de protecție a drepturilor persoanelor vizate.

6. Protecția datelor cu caracter personal. Operatorul ia măsuri juridice, organizatorice și tehnice pentru a asigura protecția datelor cu caracter personal împotriva accesului neautorizat sau accidental la acestea, a modificării, blocării, copierii, divulgării, furnizării, ștergerii datelor cu caracter personal, precum și împotriva altor acțiuni ilegale în raport cu datele cu caracter personal.

7. Drepturile Clientului și mecanismul de realizare a acestora

7.1. Drepturile Clientului și obligațiile Operatorului:

Dreptul ClientuluiObligația Operatorului
1) A retrage acordul pentru prelucrarea datelor personale (dacă a fost nevoie de acest acord)

În cazul retragerii Acordului, apar consecințele specificate în clauza 3.3 din Politică.
În termen de 15 zile lucrătoare de la primirea solicitării Clientului:

a) a înceta prelucrarea datelor cu caracter personal și a le șterge, în cazul în care nu există alte motive legale pentru efectuarea acestor operațiuni asupra datelor cu caracter personal;

b) în cazul în care nu există posibilitatea tehnică de a șterge datele cu caracter personal, a lua măsuri pentru a împiedica prelucrarea ulterioară a datelor cu caracter personal, inclusiv blocarea acestora;

c) a informa Clientul.
2) A obține informații privind prelucrarea datelor sale cu caracter personalÎn termen de 15 zile lucrătoare de la primirea solicitării Clientului:

a) să furnizeze gratuit Clientului, într-o formă accesibilă, informațiile prevăzute la art. 11 alin. (1) din Legea privind protecția datelor cu caracter personal; sau

b) să informeze Clientul cu privire la motivele refuzului de a furniza aceste informații.
3) A solicita modificarea datelor personaleÎn termen de 15 zile lucrătoare de la primirea solicitării Clientului:

а) a aduce modificările corespunzătoare datelor cu caracter personal în cazul în care acestea sunt incomplete, depășite sau inexacte și a informa în acest sens Clientul; sau

b) a informa Clientul cu privire la motivele refuzului de a aduce astfel de modificări (de exemplu, dacă o altă procedură de modificare a datelor cu caracter personal este stabilită prin acte normative sau dacă scopurile prelucrării datelor cu caracter personal nu prevăd modificări ulterioare ale acestor date).
4) A obține informații privind transmiterea datelor sale cu caracter personal către terți.

În termen de 15 zile lucrătoare de la primirea solicitării Clientului:

a) să furnizeze Clientului informații cu privire la datele cu caracter personal ale Clientului care au fost transmise și către cine, în anul calendaristic precedent datei depunerii solicitării; sau

b) să informeze Clientul cu privire la motivele refuzului de a furniza aceste informații.
Furnizarea acestor informații se efectuează gratuit o dată pe an calendaristic.
5)A solicita încetarea prelucrării datelor sale cu caracter personal și ștergerea acestora în cazul în care nu există temei legal pentru prelucrare datelor cu caracter personal.În termen de 15 zile lucrătoare de la primirea solicitării Clientului:

а) a înceta prelucrarea datelor cu caracter personal, precum și a le șterge și a informa Clientul;

b)în cazul în care nu există posibilitatea tehnică de a șterge datele cu caracter personal, a lua măsuri pentru a împiedica prelucrarea ulterioară a datelor cu caracter personal, inclusiv blocarea acestora, și a informa Clientul;

c)a respinge solicitarea Clientului în cazul în care există alte temeiuri legale pentru prelucrarea datelor cu caracter personal, prevăzute de lege, inclusiv dacă acestea sunt necesare pentru scopurile declarate ale prelucrării, informând Clientul.

7.2. Declarația Clientului. Pentru exercitarea drepturilor menționate, Clientul trebuie să adreseze Operatorului o declarație care trebuie să conțină:

- numele, prenumele, patronimicul (dacă există) al Clientului, adresa sa de domiciliu (de reședință); 

- data nașterii Clientului;

- numărul de identificare al Clientului, în lipsa unui astfel de număr – numărul documentului de identitate al Clientului (dacă această informație a fost indicată de Client la acordarea acordului său operatorului sau prelucrarea datelor cu caracter personal se efectuează fără acordul Clientului);

- expunerea esenței solicitării Clientului;

- semnătura personală sau semnătura digitală a Clientului.

Declarația poate fi trimisă:

- în formă scrisă – la adresa indicată la pct. 1 din Regulament;

- sub formă de document electronic – la adresa de e-mail indicată la pct. 1 din Regulament.

7.3. Contestarea acțiunilor Operatorului. Clientul are dreptul să conteste acțiunile (inacțiunea) și deciziile Operatorului care încalcă drepturile Clientului la prelucrarea datelor cu caracter personal, la Centrul Național pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal, în modul stabilit de legislația privind petițiile cetățenilor și persoanelor juridice.

8. Dispoziții finale

8.1. Dreptul aplicabil. Relațiile dintre Operator și Client, legate de prelucrarea datelor cu caracter personal, sunt reglementate de legislația Republicii Moldova.

8.2. Modificarea Politicii. Operatorul are dreptul să modifice prezenta Politică în totalitate sau parțial în orice moment, în mod unilateral. Toate modificările intră în vigoare a doua zi de la publicarea noii versiuni a Politicii pe Site, dacă un alt termen nu este indicat în noua versiune a Politicii.

8.3. Limitarea răspunderii. Operatorul nu poartă răspundere în cazul prelucrării datelor cu caracter personal ale Clientului, furnizate de o persoană neautorizată în timpul înregistrării pe Site, precum și cu utilizarea contului personal al Clientului sau a adresei de e-mail indicate de Client. Persoana care a furnizat Operatorului date cu caracter personal incomplete sau inexacte despre sine, sau date cu caracter personal despre altă persoană fără acordul acesteia din urmă, poartă răspundere în conformitate cu legislația în vigoare.