https://breezy.md/actions/skidka-ili-rassrochka/category=smartphone
1
Nu ați vizualizat nimic

Puteți începe selecția din catalogul de produse sau puteți utiliza căutarea dacă căutați ceva anume.

Lista de favorite este goală

Adăugați produse la favorite făcând clic pe inimă din catalog și cardul produselor.

Istoricul comenzilor este gol

Încă nu ați făcut achiziții

Program de lucru

Program de lucru

Zilnic de la 9:00-19:00
Meniu
Limba
ru
Istoricul comenzilor este gol

Încă nu ați făcut achiziții

Istoricul comenzilor este gol

Încă nu ați făcut achiziții

Lista de favorite este goală

Adăugați produse la favorite făcând clic pe inimă din catalog și cardul produselor.

Nu ați vizualizat nimic

Puteți începe selecția din catalogul de produse sau puteți utiliza căutarea dacă căutați ceva anume.

Garanția

Oferim garanție pentru dispozitive până la 12 luni.

Durata garanției este specificată pentru fiecare dispozitiv în parte pe site-ul nostru și poate varia în funcție de starea dispozitivului.

Starea dispozitivuluiPerioadă de garanție
Ca nou (A+)12 Luni
Excelentă (A)12 Luni
Bună (B)12 Luni
Acceptabilă (С)6 Luni

Ce să faceți în cazul în care ați descoperit un defect la dispozitiv?

  • Vă rugăm să ne contactați telefonic și să ne comunicați numărul comenzii sau numărul de telefon cu care a fost înregistrată comanda. 
  • Vom înregistra solicitarea dumneavoastră și vă vom îndruma către un centru de service autorizat.

Clauză de excludere din garanție


  1. Garanția nu acoperă defecțiunile cauzate de utilizarea Produsului în condiții care nu respectă instrucțiunile de utilizare.

  2. Garanția nu acoperă defecțiunile sau presupusele defecțiuni cauzate de utilizarea Produsului împreună cu alte produse, accesorii sau componente care nu sunt fabricate sau furnizate de Producător, sau de utilizarea Produsului într-un scop diferit de cel pentru care a fost proiectat.

  3. Garanția nu acoperă defecțiunile cauzate de forță majoră, accidente, acțiuni intenționate sau neglijente ale Consumatorului sau ale terților.

  4. Configurarea produsului, așa cum este descrisă în Manualul Utilizatorului, nu face obiectul garanției. Configurarea produsului se efectuează pe cheltuiala proprietarului.

  5. Breezy nu oferă garanție în următoarele cazuri:

— dacă Produsul (accesoriile, componentele Produsului) a fost deschis (sigiliile au fost rupte), modificat sau reparat de o persoană neautorizată, sau dacă a fost reparat cu piese de schimb neautorizate;

— dacă numărul de serie, data producției, modelul de pe carcasa Produsului au fost șterse, deteriorate, modificate sau sunt ilegibile;

— dacă Produsul, destinat utilizării personale (casnice, familiale), a fost utilizat în scop comercial sau în alte scopuri decât cele pentru care a fost proiectat;

— în cazul încălcării instrucțiunilor de utilizare și instalare a Produsului.

6. Garanția nu acoperă următoarele defecțiuni ale Produsului:

— deteriorări mecanice apărute după ce Produsul a fost livrat Consumatorului, incluzând, în special, defectele cauzate de obiecte ascuțite, îndoire, compresie, cădere etc.; 

— deteriorări cauzate de neconformitatea parametrilor rețelelor de alimentare, de telecomunicații, de cabluri, a puterii semnalului radio cu standardele, inclusiv din cauza parametrilor reliefului și a altor factori externi similari, conectarea la produs a altor dispozitive externe neconforme sau defecte.

— deteriorări cauzate de expunere la umiditate, umezeală, condiții de temperatură extreme sau condiții extreme a mediului ambiant (sau în cazul schimbărilor bruște ale acestor condiții), coroziune, oxidare.

— pătrunderea de alimente sau lichide; deteriorări cauzate de expunerea la substanțe chimice, animale, insecte și produsele activității lor.

— dacă defectul a apărut ca urmare a uzurii normale în timpul utilizării produsului. Prin uzură normală se înțeleg consecințele utilizării produsului care au dus la deteriorarea stării tehnice, la modificarea proprietăților fizice ale materialelor utilizate la producere, precum și la modificarea aspectului produsului ca urmare a utilizării îndelungate.

— dacă deteriorări sunt cauzate de utilizarea de accesorii nestandardizate(neoriginale) și (sau) de calitate joasă (deteorate), piese de schimb sau suporturi de date de tipuri diferite, inclusiv, dar nu limitându-se, carduri de memorie.

7. Configurarea și instalarea (asamblarea, conectarea etc.) a Produsului, descrise în documentația însoțitoare, pot fi efectuate atât de Consumator, cât și de specialiști ai centrelor de service autorizate și ai firmelor de vânzări (contra cost). Nu este permisă utilizarea serviciilor altor specialiști, chiar dacă aceștia dețin calificările necesare pentru efectuarea unor astfel de lucrări, în afară de specialiștii unui centru de service autorizat. 

8. Producătorul declină orice răspundere pentru eventualele daune directe sau indirecte cauzate persoanelor, animalelor de companie sau bunurilor, în cazul în care acestea au rezultat din nerespectarea instrucțiunilor de utilizare, din acțiuni intenționate sau din neglijență ale Consumatorului sau ale terților, sau din cauza unor evenimente de forță majoră.


Breezy își rezervă dreptul de a modifica prezentele condiții de garanție prin publicarea unei noi versiuni pe resursele oficiale ale companiei. Utilizatorul are obligația de a se informa în mod independent cu privire la versiunea actuală a condițiilor de garanție.

Răspunsuri la întrebări: Garanție și service

Toată tehnica este originală? Cum puteți confirma acest lucru?

Vindem doar tehnică originală. Înainte de a fi pus în vânzare, fiecare dispozitiv este supus unei diagnostice amănunțite într-un centru de service autorizat, inclusiv pentru a verifica dacă dispozitivul este original. Există numeroase metode de verificare cunoscute doar de specialiști. Pentru o verificare suplimentară, poți introduce numărul de serie pe site-ul Apple: https://checkcoverage.apple.com/?locale=ru_RU

Ce înseamnă "dispozitive recondiționate"?

Acestea sunt dispozitive care au fost diagnosticate într-un centru de service, sunt complet funcționale și pregătite să te întâmpine.

Unde pot vedea fotografii ale dispozitivelor?

Fotografia fiecărui dispozitiv poate fi vizualizată pe site-ul Breezy.md, selectând modelul dorit și derulând în jos pagina produsului.

Cine oferă garanția pentru dispozitive?

Garanție este oferită de centrul de service Breezy.