Puteți începe selecția din catalogul de produse sau puteți utiliza căutarea dacă căutați ceva anume.
Adăugați produse la favorite făcând clic pe inimă din catalog și cardul produselor.
Program de lucru
Zilnic de la 9:00-19:00
Acestea sunt dispozitive care au fost diagnosticate într-un centru de service, sunt complet funcționale și pregătite să te întâmpine.
Vindem doar tehnică originală. Înainte de a fi pus în vânzare, fiecare dispozitiv este supus unei diagnostice amănunțite într-un centru de service autorizat, inclusiv pentru a verifica dacă dispozitivul este original. Există numeroase metode de verificare cunoscute doar de specialiști. Pentru o verificare suplimentară, poți introduce numărul de serie pe site-ul Apple: https://checkcoverage.apple.com/?locale=ru_RU
Fotografia fiecărui dispozitiv poate fi vizualizată pe site-ul Breezy.md, selectând modelul dorit și derulând în jos pagina produsului.
Garanție este oferită de centrul de service Breezy.
Da, puteți schimba mai multe gadgeturi vechi - valoarea lor de răscumpărare va fi adunată.
Nu, nu cumpărăm astfel de dispozitive.
Cumpărăm dispozitive nefuncționale, dar prețul unui astfel de dispozitiv va fi redus semnificativ. Condiția principală este ca dispozitivul să poată fi porni.
Da, dacă ai urmat pas cu pas instrucțiunile și ai fost sincer în răspunsuri. Prețul estimat poate fi schimbat dacă, la o nouă verificare, vedem că starea telefonului nu e chiar așa cum ai descris-o.
Prețul pe care ți-l oferim pentru dispozitiv depinde de model,aspectul fizic, starea tehnică și de existența cutiei originale și a accesoriilor incluse.
Dacă ai cutia și accesoriile originale, valoarea dispozitivului tău va crește. Însă, aceste elemente nu sunt obligatorii pentru a beneficia de programul nostru.
Pentru a evalua dispozitivul dvs. în programul nostru Trade-In, este necesară prezentarea actului de identitate. Serviciul nostru este disponibil persoanelor care au împlinit vârsta de 18 ani.
Puteți primi contravaloarea dispozitivului prin transfer bancar sau în numerar. O altă opțiune este un voucher în valoare egală cu prețul dispozitivului dumneavoastră. Cu acest voucher, puteți achiziționa orice produs din magazinul nostru.
Acceptăm toate dispozitivele Apple( iPhone, iPad, iMac, MacBook, Apple Watch, AirPods) și smartphone-uri Android. Lista se actualizează permanent, informațiile actuale sunt în calculatorul Trade-In de pe site-ul nostru.
Înainte de a schimba telefonul folosind programul Trade-In, este esențial să creați o copie de rezervă a datelor dvs. pe iCloud sau pe un dispozitiv de stocare extern. Toate datele personale trebuie șterse de pe dispozitiv înainte de înainte de a da în cadrul programului Trade-In. Dacă întâmpinați dificultăți în acest proces, echipa noastră vă poate asista.
iPhone - https://support.apple.com/ro-ro/HT201296
MacBook Pro - https://support.apple.com/ro-ro/HT201300
MacBook Air - https://support.apple.com/ro-ro/HT201862
iMac - https://support.apple.com/ro-ro/HT201634
iPad - https://support.apple.com/ro-ro/HT201471
Mac mini - https://support.apple.com/ro-ro/HT201894
Apple Watch - https://support.apple.com/ro-ro/HT204507
Da, dacă găsești modelul tău de telefon în lista de pe calculatorul nostru Trade-In. Acceptăm dispozitive Apple și smartphone-uri Android. Mai multe detalii găsiți aici: https://breezy.md/trade-in
Da, poți! Schimbăm orice dispozitiv disponibil în calculatorul nostru de evaluare cu orice produs din catalogul nostru. Tot ce trebuie să faceți este să achitați diferența de preț între dispozitivul vechi și cel nou.
Evaluarea se efectuează foarte rapid, în maximum 10 minute.
Dispozitivele primite prin programul Trade-In sunt supuse unei evaluări și, dacă este cazul, unei recondiționări. Ulterior, acestea sunt puse în vânzare în rețeaua noastră de magazine sau sunt utilizate ca sursă de piese de schimb.
Bonusurile sunt acordate după ce faceți o cumpărătură a oricărui produs în magazinele Breezy în a 15-a zi de la plată.
La finalizarea comenzii pe site, vă rugăm să selectați metoda de plată "Puncte bonus". În magazinul nostru fizic, pentru a plăti cu puncte bonus, vă rugăm să prezentați numărul de telefon asociat contului dumneavoastră.
Soldul contului dvs. bonus poate fi verificat în contul personal de pe site-ul Breezy.md. Punctele sunt acordate în a 15-a zi de la efectuarea plății
Cu punctele, poți achita până la 99% din valoarea oricărui produs din magazinele Breezy.
Valabilitatea punctelor bonus este de 180 de zile de la data acordării. După expirarea acestei perioade, punctele neutilizate vor fi anulate.
Da, puteți plăti folosind punctele acumulate. Vă rugăm să comunicați vânzătorului numărul de telefon asociat contului dumneavoastră.
Cel mai probabil, nu au trecut 14 zile de la ultima achiziție, iar punctele nu sunt active.
Este posibil ca bonusurile nu sunt disponibile din cauza că încă nu au trecut 14 zile de la data achiziției.
Nu, punctele bonus nu pot fi încasate. Le puteți folosi doar pentru a plăti achizițiile din magazinele Breezy.
Nu, punctele bonus nu pot fi transferate.
După orice reparație modulară a Apple Watch, protecția împotriva prafului și umezelii nu este menținută. Deoarece producătorul consideră că aceste dispozitive sunt neseparabile, RM nu dispune de instrumentele și materialele necesare pentru a restabili protecția ceasului împotriva prafului și umezelii.
Diagnosticele sunt contra plată, numai în caz dacă refuzați de reparație.
Costul diagnosticului este de xxx lei.
Serviciul de diagnosticare include un raport de diagnosticare care descrie defecțiunea în detaliu.
Diagnosticarea este gratuită atunci când se efectuează reparații ulterioare.
Noi nu divulgăm și nici nu transferăm datele dumneavoastră către terți – conform Legii privind protecția datelor cu caracter personal, acest lucru este pedepsit penal. Solicităm parola deoarece aceasta este necesară pentru o diagnosticare amănunțită a dispozitivului, fără a șterge datele. De asemenea, acest lucru servește ca o confirmare a faptului că dispozitivul nu a fost furat.
Da, principala condiție pentru această reparație este absența defectelor matricei.
Da, acest lucru este posibil după plata integrală în avans a costului reparației.
Începând cu iPhone Xs, în cazul înlocuirii bateriei, și cu iPhone 11, în cazul înlocuirii ecranului LCD, sistemul va afișa un mesaj privind o piesă necunoscută. Oferim clienților posibilitatea de a alege între o piesă care va afișa acest mesaj sau una care nu va afișa.
AirPod-urile sunt dispozitive neseparabile și nereparabile.
Acest lucru este necesar pentru a determina anul de fabricație al dispozitivului. Un singur model poate fi produs timp de 3-5 ani, ceea ce reprezintă 3 generații ale aceluiași model. Piesele de schimb pentru aceste modele sunt diferite
Serviciul nostru respectă standardele producătorului: demontăm dispozitivul, extragem placa de bază, îndepărtăm sistemul de răcire, curățăm pastă termică veche și aplicăm pastă termică originală Apple, curățăm cu aer comprimat ventilatoarele și grila. Asamblăm dispozitivul și îl testăm după reparație. Producătorul recomandă efectuarea acestei proceduri aproximativ o dată pe an.
Noi nu comercializăm piese de schimb, ci oferim servicii de înlocuire. Vă invităm să vizitați centrul nostru de service unde vă putem instala tasta necesară. Costul serviciului este de xx lei.
Nu. Nu instalăm părți terțe. Puteți contacta centrul nostru de service pentru un serviciu de înlocuire a locuințelor, iar noi vă vom oferi acest serviciu.
Durata garanției pentru reparații nu este influențată de valoarea serviciului. Legislația în vigoare stipulează o garanție minimă de 4 luni, însă compania noastră oferă în mod excepțional o garanție extinsă de 6 luni pentru toate serviciile prestate.
Calitatea serviciilor noastre este prioritatea noastră principală. Aceasta este confirmată de perioada îndelungată de garanție pe care o oferim. Din acest motiv, începem fiecare reparație cu o diagnosticare amănunțită. Mai mult, dacă în urma diagnosticării noastre se confirmă aceeași defecțiune, veți achita doar costul reparației, iar diagnosticarea va fi gratuită.
Ceasurile Apple sunt considerate dispozitive neseparabile. În RM nu există echipamente care să permită restabilirea protectiei impotriva prafului si umezelii deschidere, la fel ca la un dispozitiv nou.
Producătorul recomandă schimbarea bateriei. Înlocuirea nu este obligatorie dacă nu există alte defecțiuni și autonomia telefonului vă satisface.
Livrăm comenzile în toată Moldova. Costul transportului se calculează conform tarifelor companiei de curierat Noua Poștă.
În acest moment, magazinul nostru fizic este localizat doar în Chișinău. Pentru clienții din alte orașe, avem o ofertă specială: magazinul online Breezy.md. Alege produsele preferate și beneficiază de livrare rapidă și avantajoasă.
În prezent, nu. Noi facem livrare prin curierat Nova Poștă, la adresa indicată de dumneavoastră.
Stocul nostru se actualizează de 1-2 ori pe săptămână. Dacă nu găsiți modelul dorit în prezent, vă invităm să vă abonați la notificări pe Telegram. Veți fi informat imediat ce produsul va fi disponibil.
Pentru a obține un credit, trebuie să îndepliniți următoarele condiții: să aveți peste 22 de ani, să fiți angajat oficial și să dețineți cetățenia Republicii Moldova.
Plata poate fi efectuată doar în lei moldovenești, numerar sau cu cardul. De asemenea, este posibilă achiziționarea în credit sau în rate.
Desigur, vă invităm să accesați secțiunea "Promoții" de pe site-ul nostru. Sunt sigur că veți găsi un produs care să vă intereseze din oferta noastră actuală.
Breezy este complet transparent cu tine, de la descrierea stării produsului până la momentul în care primești coletul. Suntem o companie internațională și ne pasă foarte mult de reputația noastră. Suntem întotdeauna deschiși să răspundem la toate întrebările tale.
Livrăm produsele în Chișinău în termen de 2 zile lucrătoare și în toată Moldova în termen de 3 zile lucrătoare. În cazul unor întârzieri, vă vom informa imediat.
Un operator vă va contacta în scurt timp pentru a clarifica detaliile..