1
Nu ați vizualizat nimic

Puteți începe selecția din catalogul de produse sau puteți utiliza căutarea dacă căutați ceva anume.

Lista de favorite este goală

Adăugați produse la favorite făcând clic pe inimă din catalog și cardul produselor.

Istoricul comenzilor este gol

Încă nu ați făcut achiziții

Program de lucru

Program de lucru

Zilnic de la 9:00-19:00
ru
Meniu
Limba
ru
Istoricul comenzilor este gol

Încă nu ați făcut achiziții

Istoricul comenzilor este gol

Încă nu ați făcut achiziții

Lista de favorite este goală

Adăugați produse la favorite făcând clic pe inimă din catalog și cardul produselor.

Nu ați vizualizat nimic

Puteți începe selecția din catalogul de produse sau puteți utiliza căutarea dacă căutați ceva anume.

FAQ

Garanție

Ce înseamnă "dispozitive recondiționate"?

Acestea sunt dispozitive care au fost diagnosticate într-un centru de service, sunt complet funcționale și pregătite să te întâmpine.

Toată tehnica este originală? Cum puteți confirma acest lucru?

Vindem doar tehnică originală. Înainte de a fi pus în vânzare, fiecare dispozitiv este supus unei diagnostice amănunțite într-un centru de service autorizat, inclusiv pentru a verifica dacă dispozitivul este original. Există numeroase metode de verificare cunoscute doar de specialiști. Pentru o verificare suplimentară, poți introduce numărul de serie pe site-ul Apple: https://checkcoverage.apple.com/?locale=ru_RU

Unde pot vedea fotografii ale dispozitivelor?

Fotografia fiecărui dispozitiv poate fi vizualizată pe site-ul Breezy.md, selectând modelul dorit și derulând în jos pagina produsului.

Cine oferă garanția pentru dispozitive?

Garanție este oferită de centrul de service Breezy.

Trade-in

Este posibil să schimb mai multe dispozitive pentru unul, de exemplu, iPhone 13?

Da, puteți schimba mai multe gadgeturi vechi - valoarea lor de răscumpărare va fi adunată.

Cumpărați dispozitive blocate?

Nu, nu cumpărăm astfel de dispozitive.

Cumpărați și dispozitive nefuncționale?

Cumpărăm dispozitive nefuncționale, dar prețul unui astfel de dispozitiv va fi redus semnificativ. Condiția principală este ca dispozitivul să poată fi porni.

Prețul estimativ afișat pe site este final?

Da, dacă ai urmat pas cu pas instrucțiunile și ai fost sincer în răspunsuri. Prețul estimat poate fi schimbat dacă, la o nouă verificare, vedem că starea telefonului nu e chiar așa cum ai descris-o.

Ce factori iau în considerare atunci când se evaluează un dispozitiv pentru programul trade-in?

Prețul pe care ți-l oferim pentru dispozitiv depinde de model,aspectul fizic, starea tehnică și de existența cutiei originale și a accesoriilor incluse.

Trebuie să aduc cutia și accesoriile telefonului?

Dacă ai cutia și accesoriile originale, valoarea dispozitivului tău va crește. Însă, aceste elemente nu sunt obligatorii pentru a beneficia de programul nostru.

Este necesar un document de identitate pentru a vinde dispozitivul?

Pentru a evalua dispozitivul dvs. în programul nostru Trade-In, este necesară prezentarea actului de identitate. Serviciul nostru este disponibil persoanelor care au împlinit vârsta de 18 ani.

Cum pot obține bani pentru dispozitiv?

Puteți primi contravaloarea dispozitivului prin transfer bancar sau în numerar. O altă opțiune este un voucher în valoare egală cu prețul dispozitivului dumneavoastră. Cu acest voucher, puteți achiziționa orice produs din magazinul nostru.

Ce dispozitive pot vinde?

Acceptăm toate dispozitivele Apple( iPhone, iPad, iMac, MacBook, Apple Watch, AirPods) și smartphone-uri Android. Lista se actualizează permanent, informațiile actuale sunt în calculatorul Trade-In de pe site-ul nostru.

Ce se întâmplă cu datele mele de pe dispozitivul vechi? Există vreun risc ca ele să fie accesate de persoane străine?

Înainte de a schimba telefonul folosind programul Trade-In, este esențial să creați o copie de rezervă a datelor dvs. pe iCloud sau pe un dispozitiv de stocare extern. Toate datele personale trebuie șterse de pe dispozitiv înainte de înainte de a da în cadrul programului Trade-In. Dacă întâmpinați dificultăți în acest proces, echipa noastră vă poate asista.

Pot să vă vând dispozitivul meu?

Da, dacă găsești modelul tău de telefon în lista de pe calculatorul nostru Trade-In. Acceptăm dispozitive Apple și smartphone-uri Android. Mai multe detalii găsiți aici: https://breezy.md/trade-in

Pot să-mi schimb iPhone-ul la un MacBook?

Da, poți! Schimbăm orice dispozitiv disponibil în calculatorul nostru de evaluare cu orice produs din catalogul nostru. Tot ce trebuie să faceți este să achitați diferența de preț între dispozitivul vechi și cel nou.

Cât durează evaluarea?

Evaluarea se efectuează foarte rapid, în maximum 10 minute.

Ce faceți cu dispozitivele pe care le cumpărați?

Dispozitivele primite prin programul Trade-In sunt supuse unei evaluări și, dacă este cazul, unei recondiționări. Ulterior, acestea sunt puse în vânzare în rețeaua noastră de magazine sau sunt utilizate ca sursă de piese de schimb.

Program de loialitate

Cum să primesc bonusuri pentru cumpărături?

Bonusurile sunt acordate după ce faceți o cumpărătură a oricărui produs în magazinele Breezy în a 15-a zi de la plată.

Cum pot folosi punctele bonus la plată?

La finalizarea comenzii pe site, vă rugăm să selectați metoda de plată "Puncte bonus". În magazinul nostru fizic, pentru a plăti cu puncte bonus, vă rugăm să prezentați numărul de telefon asociat contului dumneavoastră.

Cum pot afla câte puncte am?

Soldul contului dvs. bonus poate fi verificat în contul personal de pe site-ul Breezy.md. Punctele sunt acordate în a 15-a zi de la efectuarea plății

Pentru ce produse pot folosi punctele mele bonus?

Cu punctele, poți achita până la 99% din valoarea oricărui produs din magazinele Breezy.

În ce perioadă pot utiliza punctele mele bonus?

Valabilitatea punctelor bonus este de 180 de zile de la data acordării. După expirarea acestei perioade, punctele neutilizate vor fi anulate.

Pot folosi bonusuri atunci când plătesc în magazinele offline?

Da, puteți plăti folosind punctele acumulate. Vă rugăm să comunicați vânzătorului numărul de telefon asociat contului dumneavoastră.

De ce nu pot folosi punctele mele?

Cel mai probabil, nu au trecut 14 zile de la ultima achiziție, iar punctele nu sunt active.

De ce nu am primit puncte bonus?

Este posibil ca bonusurile nu sunt disponibile din cauza că încă nu au trecut 14 zile de la data achiziției.

Pot încasa puncte bonus?

Nu, punctele bonus nu pot fi încasate. Le puteți folosi doar pentru a plăti achizițiile din magazinele Breezy.

Pot transfera punctele bonus către alt utilizator?

Nu, punctele bonus nu pot fi transferate.

Repararea echipamentelor

Protecția împotriva prafului și umezelii este menținută după înlocuirea modulului de afișare pe Apple Watch?

După orice reparație modulară a Apple Watch, protecția împotriva prafului și umezelii nu este menținută. Deoarece producătorul consideră că aceste dispozitive sunt neseparabile, RM nu dispune de instrumentele și materialele necesare pentru a restabili protecția ceasului împotriva prafului și umezelii.

Cât costă diagnosticarea?

Diagnosticele sunt contra plată, numai în caz dacă refuzați de reparație.

Costul diagnosticului este de xxx lei.

Serviciul de diagnosticare include un raport de diagnosticare care descrie defecțiunea în detaliu.

Diagnosticarea este gratuită atunci când se efectuează reparații ulterioare.

Îmi cereți parola telefonului? Dar ce drept aveți? Vreți să-mi răsfoiți toate datele personale și să le transmiteți unor terțe părți?

Noi nu divulgăm și nici nu transferăm datele dumneavoastră către terți – conform Legii privind protecția datelor cu caracter personal, acest lucru este pedepsit penal. Solicităm parola deoarece aceasta este necesară pentru o diagnosticare amănunțită a dispozitivului, fără a șterge datele. De asemenea, acest lucru servește ca o confirmare a faptului că dispozitivul nu a fost furat.

Există un serviciu de înlocuire a sticlei pentru ceasuri/tablete/telefoane?

Da, principala condiție pentru această reparație este absența defectelor matricei.

Îmi pot lua dispozitivul, care este în curs de reparații plătite, în timp de așteaptare sosirii piesei?

Da, acest lucru este posibil după plata integrală în avans a costului reparației.

Va apărea o notificare despre o piesă necunoscută dacă înlocuiesc bateria/ecranul la un iPhone?

Începând cu iPhone Xs, în cazul înlocuirii bateriei, și cu iPhone 11, în cazul înlocuirii ecranului LCD, sistemul va afișa un mesaj privind o piesă necunoscută. Oferim clienților posibilitatea de a alege între o piesă care va afișa acest mesaj sau una care nu va afișa.

De ce nu faceți reparația căștilor?

AirPod-urile sunt dispozitive neseparabile și nereparabile.

Pentru ce vă trebuie numărul de serie, dacă v-am dat modelul? De ce nu e de ajuns?

Acest lucru este necesar pentru a determina anul de fabricație al dispozitivului. Un singur model poate fi produs timp de 3-5 ani, ceea ce reprezintă 3 generații ale aceluiași model. Piesele de schimb pentru aceste modele sunt diferite

Cum se schimbă pasta termică la MacBook-uri și iMac-uri?

Serviciul nostru respectă standardele producătorului: demontăm dispozitivul, extragem placa de bază, îndepărtăm sistemul de răcire, curățăm pastă termică veche și aplicăm pastă termică originală Apple, curățăm cu aer comprimat ventilatoarele și grila. Asamblăm dispozitivul și îl testăm după reparație. Producătorul recomandă efectuarea acestei proceduri aproximativ o dată pe an.

Aș dori să achiziționez o singură tastă pentru MacBook. Care este prețul?

Noi nu comercializăm piese de schimb, ci oferim servicii de înlocuire. Vă invităm să vizitați centrul nostru de service unde vă putem instala tasta necesară. Costul serviciului este de xx lei.

Am un telefon cu carcasă spartă. Am achiziționat o carcasă nouă și aș dori ca dumneavoastră să mi-o instalați. Este posibil acest lucru?

Nu. Nu instalăm părți terțe. Puteți contacta centrul nostru de service pentru un serviciu de înlocuire a locuințelor, iar noi vă vom oferi acest serviciu.

Întrucât fac o reparație destul de scumpă la telefon, mă gândeam dacă ați putea să-mi oferiți o garanție mai lungă, de exemplu, 12 luni în loc de 6?

Durata garanției pentru reparații nu este influențată de valoarea serviciului. Legislația în vigoare stipulează o garanție minimă de 4 luni, însă compania noastră oferă în mod excepțional o garanție extinsă de 6 luni pentru toate serviciile prestate.

Am dus deja aparatul la un alt centru de service, unde mi-au spus să înlocuiesc această piesă de schimb anume, de ce să ți-l dau pentru diagnosticare?

Calitatea serviciilor noastre este prioritatea noastră principală. Aceasta este confirmată de perioada îndelungată de garanție pe care o oferim. Din acest motiv, începem fiecare reparație cu o diagnosticare amănunțită. Mai mult, dacă în urma diagnosticării noastre se confirmă aceeași defecțiune, veți achita doar costul reparației, iar diagnosticarea va fi gratuită.

De ce nu pot uda ceasul după reparație?

Ceasurile Apple sunt considerate dispozitive neseparabile. În RM nu există echipamente care să permită restabilirea protectiei impotriva prafului si umezelii deschidere, la fel ca la un dispozitiv nou.

Bateria mea are 79%, dar bateria încă ține bine. Trebuie să o schimb?

Producătorul recomandă schimbarea bateriei. Înlocuirea nu este obligatorie dacă nu există alte defecțiuni și autonomia telefonului vă satisface.

Livrare

Aveți serviciu de livrare? În ce orașe livrați? Care este costul livrării?

Livrăm comenzile în toată Moldova. Costul transportului se calculează conform tarifelor companiei de curierat Noua Poștă.

Aveți magazine Breezy și în alte orașe din Moldova, în afară de Chișinău?

În acest moment, magazinul nostru fizic este localizat doar în Chișinău. Pentru clienții din alte orașe, avem o ofertă specială: magazinul online Breezy.md. Alege produsele preferate și beneficiază de livrare rapidă și avantajoasă.

Trimiteți comenzile și prin Poșta Moldovei?

În prezent, nu. Noi facem livrare prin curierat Nova Poștă, la adresa indicată de dumneavoastră.

Cât de des se actualizează stocul de pe site?

Stocul nostru se actualizează de 1-2 ori pe săptămână. Dacă nu găsiți modelul dorit în prezent, vă invităm să vă abonați la notificări pe Telegram. Veți fi informat imediat ce produsul va fi disponibil.

Ce este necesar pentru a obține un credit/rate?

Pentru a obține un credit, trebuie să îndepliniți următoarele condiții: să aveți peste 22 de ani, să fiți angajat oficial și să dețineți cetățenia Republicii Moldova.

Pot să plătesc cu dolari/euro/bitcoin?

Plata poate fi efectuată doar în lei moldovenești, numerar sau cu cardul. De asemenea, este posibilă achiziționarea în credit sau în rate.

Pot să obțin o reducere?

Desigur, vă invităm să accesați secțiunea "Promoții" de pe site-ul nostru. Sunt sigur că veți găsi un produs care să vă intereseze din oferta noastră actuală.

Am efectuat plata pentru comandă. Cum pot fi sigur că voi primi coletul și că nu este vorba despre o înșelăciune?

Breezy este complet transparent cu tine, de la descrierea stării produsului până la momentul în care primești coletul. Suntem o companie internațională și ne pasă foarte mult de reputația noastră. Suntem întotdeauna deschiși să răspundem la toate întrebările tale.

Am efectuat o comandă. Care este termenul de livrare a dispozitivului?

Livrăm produsele în Chișinău în termen de 2 zile lucrătoare și în toată Moldova în termen de 3 zile lucrătoare. În cazul unor întârzieri, vă vom informa imediat.